De Ritchie Story

Een marketing verhaal dat bruist van lef in een competitieve markt

Omschrijving

Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende boek lees je hoe je een merk kunt (her)lanceren in een zeer competitieve markt. Jan Verlinden deelt de moeilijke beslissingen die hij moest nemen en zijn geloof in de kracht van een scherp gefocuste marketingmix om het merk helder te positioneren. Dankzij zijn netwerk slaagt hij erin om een klein merk bekend te maken via product placement in succesvolle tv-programma's zoals The Masked Singer, Het Huis, Drag Race Belgique en De Mol. Met waardevolle bijdragen van: Steven Van Belleghem, Marion Debruyne, Frank Goedertier, Fons Van Dyck, Marc Michils, Gino Van Ossel, Lode Uytterschaut, Wim Jansen, Rik Zweegers en Kristof De Wulf. Een marketing verhaal dat bruist van lef in een competitieve markt
€ 34,99
Hardback
 
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Verlinden, Jan
Titel
De Ritchie Story
Uitgever
Lannoo Campus
Jaar
2024
Taal
Nederlands
Pagina's
192
Gewicht
566 gr
EAN
9789401498005
Afmetingen
247 x 177 x 20 mm
Bindwijze
Hardback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra