Verkopen, onderhandelen en accountmanagement

Theorie en Praktijk van creatief en professioneel zaken doen

Omschrijving

Omdat de marktomstandigheden, de manier van samenwerken in de keten en de technologie supersnel veranderen, is het steeds moeilijker om ons duurzaam te onderscheiden met producten en processen. Professionele en innovatieve medewerkers, maken het echte verschil. Het werk van verkopers wordt steeds complexer, maar ook interessanter. Om op veranderingen adequaat te kunnen reageren en anticiperen, wordt onze kennis, inzicht en creativiteit steeds belangrijker. Het helpt niet om naar excuses te zoeken waarom iets niet lukt. Het is effectiever om doelbewust te zijn, prioriteiten te stellen, creatieve initiatieven te ontplooien en om samenwerking te zoeken. We winnen niet door concurrenten te verslaan. We winnen door klanten aan ons te binden. Dit boek ondersteunt verkopers, onderhandelaars, business- en accountmanagers hierbij.
€ 48,51
Hardback
 
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Aarts, Piet
Titel
Verkopen, onderhandelen en accountmanagement
Uitgever
Brave New Books
Jaar
2021
Taal
Nederlands
Pagina's
412
Gewicht
813 gr
EAN
9789464350241
Afmetingen
241 x 161 x 47 mm
Bindwijze
Hardback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra