Agile marketing

sneller innoveren en duurzamer concurreren als groeistrategie

Omschrijving

Met agile marketing kun je marktaandeel veroveren en behouden door sneller en relevanter dan de concurrent een propositie in de markt te zetten. En deze continu verbeteren zonder tijd of budget te verspillen. Dit boek laat zien wat agile marketing precies inhoudt. Slimmigheden uit Agile, Scrum en Lean, modellen, inzichten en voorbeelden zorgen voor praktische handvatten. Agile marketing is met name geschreven voor marketingmanagers, propositie en productmanagers, (digital) marketeers en strategisch verantwoordelijke bestuurders. Maar eigenlijk voor iedereen die beter wil inspelen op de behoefte van de klant en de markt.
€ 34,50
Paperback
 
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Dolman, Adrie
Titel
Agile marketing
Uitgever
Adfo Books
Jaar
2016
Taal
Nederlands
Pagina's
Gewicht
329 gr
EAN
9789492196125
Afmetingen
230 x 150 x 13 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra