De marketingbijbel voor een digitale wereld

Van Wassenhove, Bert

Omschrijving

WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM? WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN? HOE BOUW JE EEN STERK MARKETINGPLAN OP?Door de snelle evolutie van digitale kanalen, en vooral van sociale media, ondergaat het vak van marketing en communicatie een radicale revolutie. Je moet snel kunnen inspelen op de verwachtingen van je klanten, en de vorm en inhoud van je boodschap moeten aan nieuwe voorwaarden voldoen. Dat heeft impact op de volledige aanpak van je digitale marketing.De vele nieuwe kanalen, formats en methoden verplichten je ook om je op een andere manier te organiseren als marketeer. Het meten van alle marketinginspanningen is daarbij van cruciaal belang.Dit boek leert je hoe je je marketingstrategie afstemt op de digitale wereld en maakt je wegwijs in de basisbeginselen van de nieuwe 4 M'en van marketingtransformatie: Medium, Message, Method en Metrics.Trefwoorden: Digitalisering marketing medium message method klanten strategie Bert van Wassenhove handleiding
€ 39,99
Paperback
 
In de winkelwagen Dit boek is op dit moment nog niet leverbaar.
De geplande verschijningsdatum is 28-05-2024.
Wenslijst Stel een vraag
In de winkelwagen Dit boek is op dit moment nog niet leverbaar.
De geplande verschijningsdatum is 28-05-2024.
Wenslijst Stel een vraag
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Van Wassenhove, Bert
Titel
De marketingbijbel voor een digitale wereld
Uitgever
Lannoo Campus
Jaar
2019
Taal
Nederlands
Pagina's
200
Gewicht
667 gr
EAN
9789492873026
Afmetingen
248 x 178 x 23 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra