Strategisch management in fitnessclubs

theorie- en werkboek voor ondernemers en managers

Omschrijving

De fitnessbranche is de laatste decennia enorm gegroeid en geprofessionaliseerd. Fitnessclubs kunnen echter meer mogelijkheden benutten om hun bedrijfsvoering te optimaliseren, vooral als het gaat om de strategische aspecten. Dit komt het bedrijfsresultaat ten goede, op de korte, maar vooral op de lange termijn. Dit boek beschrijft het fitnesscentrum vanuit een bedrijfseconomisch perspectief met een op ­resultaat gerichte visie. Het bespreekt beproefde ­benaderingen en eigen ervaringen ten aanzien van veel voor­komende thema's binnen fitnessclubs. De beknopt beschreven theorieën worden afgewisseld met een veelheid aan praktische toepassingen en tips. Voor elk hoofdstuk zijn werkopdrachten gemaakt om de informatie direct toe te passen binnen de eigen fitnessclub. Dit boek is bedoeld voor ondernemers, managers, aandeelhouders en investeerders die vanuit een bedrijfseconomische visie concreet het resultaat van fitnessclubs willen ­verbeteren. Met name het resultaat op de lange termijn. Het boek bespreekt actuele cases en onderwerpen en is daarnaast geschikt voor onderwijs- en studie­doeleinden en als naslagwerk.
€ 49,50
Hardback
 
In de winkelwagen Bestel vandaag,
ontvang het binnen 5 tot 8 werkdagen.
Wenslijst Stel een vraag
In de winkelwagen Vandaag voor 20:00 besteld,
vandaag verzonden.
Wenslijst Stel een vraag
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Doorenbosch, Han, Middelkamp, Jan, Dekker, Hans
Titel
Strategisch management in fitnessclubs
Uitgever
BlackBoxPublishers
Jaar
2014
Taal
Nederlands
Pagina's
276
Gewicht
944 gr
EAN
9789082190410
Afmetingen
237 x 179 x 18 mm
Bindwijze
Hardback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra