Marketing in tijden van Trump

Een kompas voor merken in een permacrisis

Omschrijving

We leven in stormachtige tijden: recessie, polarisatie, oorlogen, klimaatverandering, technologische revoluties, energietransitie. De herverkiezing van Trump was geen geïsoleerd incident, maar het begin van een mondiale aardschok. Hij is niet de enige populistische wereldleider en niemand weet wat die politieke verschuiving voor gevolgen heeft. Zijn invoertarieven hebben enorme gevolgen voor de economie en voor geopolitieke relaties, beurzen kelderen en het consumentenvertrouwen daalt. Stevenen we af op een wereldwijde recessie? Wat betekent dat voor merken? In dit scherpe en diepgravende boek analyseert Fons Van Dyck de onderstromen die merken vandaag de dag uitdagen. Hij biedt strategieën om het hoofd te bieden aan wantrouwen, chaos en disruptie. En reikt marketeers een kompas aan om koers te houden in een tijdperk zonder houvast.
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Van Dyck, Fons
Titel
Marketing in tijden van Trump
Uitgever
Lannoo Campus
Jaar
2025
Taal
Nederlands
Pagina's
160
Gewicht
328 gr
EAN
9789020997736
Afmetingen
231 x 151 x 16 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra