Kernbegrippen van professionele communicatie

Lam, Peter 't, Zweekhorst, Paula

Omschrijving

Kernbegrippen van professionele communicatie biedt je de theoretische en praktische basis voor een goede start in de communicatie. Centraal staat professionele communicatie: de communicatie voor, vanuit of met organisaties. Aan de hand van een toegankelijk schema leer je de basisbegrippen kennen, zoals visie, publieksgroepen, content, context en aanpak. Alles wat de beginnende communicatieprofessional nodig heeft, helder uitgelegd door Paula Zweekhorst en Peter ’t Lam. Kernbegrippen van professionele communicatie is de opvolger van Kiezen voor Communicatie. Uniek aan dit boek compleet geactualiseerd, met een nog logischer opbouw en vernieuwde vormgeving; het onmisbare fundament voor communicatie; helder en compact. Inclusief extra studiemateriaal op bijbehorende website! video’s en links met heldere uitleg over modellen; begrippen en theorieën; aanvullende artikelen en literatuur.
€ 41,75
Paperback
 
In de winkelwagen Bestel vandaag,
ontvang het binnen 5 tot 8 werkdagen.
Wenslijst Stel een vraag
In de winkelwagen Vandaag voor 20:00 besteld,
vandaag verzonden.
Wenslijst Stel een vraag
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Lam, Peter 't, Zweekhorst, Paula
Titel
Kernbegrippen van professionele communicatie
Uitgever
Boom
Jaar
2019
Taal
Nederlands
Pagina's
144
Gewicht
342 gr
EAN
9789024424894
Afmetingen
241 x 171 x 10 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra