Digital Marketing, van strategie tot praktijk

Kramer, Paul

Omschrijving

Kennis over digital marketing is onmisbaar voor iedere organisatie en marketeer. Veel on-line marketeers focussen bij hun werk vooral op ‘analytics’. Terwijl een sterke strategische basiskennis en creativiteit in marketing minstens zo belangrijk zijn. In deze uitgave wordt aan deze facetten uitgebreid aandacht besteed om zo in de praktijk écht het onderscheid te kunnen maken. Achtereenvolgens komen aan bod: de rol van online marketing in een organisatie, het digi-tal marketingcanvas, de verantwoordelijkheid voor mens en maatschappij: purpose marke-ting, online marketingcommunicatie, storytelling en contentstrategie, datagedreven marke-ting en analytics en creativiteit als basis voor een onderscheidende online marketingstrate-gie. Op de online leeromgeving bij dit boek vind je materiaal voor extra verdieping, zoals uit-werkingen van het online marketingcanvas, opdrachten en samenvattingen. En ook is het volledige boek zichtbaar. Digital marketing is geschreven voor eerstejaars hbo-studenten van commerciële opleidin-gen zoals Commerciële Economie, Communicatie, Ondernemerschap & Retail Management. Maar ook (beginnende) professionals die zich willen ontwikkelen op het gebied van online marketing vinden in dit boek veel waardevolle handvatten. Paul Kramer is zelfstandig communicatie- en merkstrateeg en eigenaar van communicatie-adviesbureau Sterker Merk en digital marketing collective No Nonsense Brothers. Daarvoor was hij werkzaam bij diverse nationale en internationale marketingcommunicatiebureaus. Kramer combineert zijn werk als strateeg met het verzorgen van trainingen, workshops en het ontwikkelen van opleidingen en trainingen.
€ 32,95
Paperback
 
In de winkelwagen Bestel vandaag,
ontvang het binnen 5 tot 8 werkdagen.
Wenslijst Stel een vraag
In de winkelwagen Vandaag voor 20:00 besteld,
vandaag verzonden.
Wenslijst Stel een vraag
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Kramer, Paul
Titel
Digital Marketing, van strategie tot praktijk
Uitgever
Boom
Jaar
2022
Taal
Nederlands
Pagina's
344
Gewicht
298 gr
EAN
9789024441556
Afmetingen
242 x 172 x 8 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra