Vraagsturing en competenties

ontwikkelen van succesvol gedrag in de zorg

Omschrijving

Wat betekent het invoeren van vraagsturing voor uw organisatie en uw medewerkers? Hoe kunt u de vertaalslag maken van het concept 'cliëntgericht werken' naar de praktische invulling ervan in uw organisatie? Welke competenties worden hierbij van uw medewerkers verwacht? Leven deze vragen ook bij u? Na het lezen van dit boek zult u beseffen dat niet alleen het juiste gedrag en de houding van de medewerkers ertoe doen. Ook het anders organiseren van de processen en werkwijzen in uw organisatie is van groot belang voor het vormgeven van vraagsturing. In dit boek wordt de theorie verduidelijkt met voorbeelden uit de praktijk. Ook krijgt u bruikbare 'tools' en adviezen, die u ondersteunen bij het leiding geven aan dit veranderproces.
€ 91,95
Paperback
 
In de winkelwagen Vandaag voor 20:00 besteld,
vandaag verzonden.
Wenslijst Stel een vraag
In de winkelwagen Vandaag voor 20:00 besteld,
vandaag verzonden.
Wenslijst Stel een vraag
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Tuin, B.C.M., Beijer, W.M.M., Akkerboom, H.L.
Titel
Vraagsturing en competenties
Uitgever
Bohn Stafleu van Loghum
Jaar
2005
Taal
Nederlands
Pagina's
125
Gewicht
174 gr
EAN
9789031346059
Afmetingen
210 x 148 x 8 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra