Customer experience in de praktijk

klantervaring als spil van uw bedrijf

Omschrijving

Klantgericht werken in de praktijk: Van Gurchom laat zien hoe je met strategie en klantreizen de customer experience blijvend verbetert. 'Klantgericht werken', hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren. Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering en digitale kanalen. Blijf relevant voor uw klanten en maak het verschil ten opzichte van uw concurrenten.
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Gurchom, Manfred van
Titel
Customer experience in de praktijk
Uitgever
Business Contact
Jaar
2014
Taal
Nederlands
Pagina's
Gewicht
272 gr
EAN
9789047007081
Afmetingen
210 x 135 x 18 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra