Het innovatiedilemma

het revolutionaire boek dat uw strategie voorgoed zal veranderen

Omschrijving

Succes kan je ondergang betekenen. Ontdek hoe disruptie bedrijven breekt of maakt en leer hoe je voorop blijft in een veranderende markt. In Het innovatiedilemma laat Clayton Christensen zien dat succesvolle bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. Denk aan Apple en Tesla, die respectievelijk de telefoon- en auto-industrie op hun kop zetten. Geroemd door onder anderen Steve Jobs, Jeff Bezos en Malcolm Gladwell toont dit boek wat een bedrijf kan doen om disruptieve veranderingen een stap voor te blijven. Het innovatiedilemma is een waarschuwing voor ondernemers die zich onverslaanbaar achten, en een bron van inspiratie voor hen die klaarstaan om ze te verslaan.
€ 24,99
Paperback
 
In de winkelwagen Vandaag voor 20:00 besteld,
vandaag verzonden.
Wenslijst Stel een vraag
In de winkelwagen Vandaag voor 20:00 besteld,
vandaag verzonden.
Wenslijst Stel een vraag
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Christensen, Clayton M.
Titel
Het innovatiedilemma
Uitgever
Business Contact
Jaar
2015
Taal
Nederlands
Pagina's
320
Gewicht
379 gr
EAN
9789047008149
Afmetingen
210 x 135 x 26 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra