De blauwe oceaan

creatieve strategie voor nieuwe, concurrentievrije markten

Omschrijving

Het internationaal geprezen meesterwerk over strategische waarde-innovatie: stop met de concurrentiestrijd in de rode oceaan en richt je op het onontgonnen rendabele terrrein van de blauwe oceaan. Zelden sloeg een managementtheorie zo snel aan als De blauwe oceaan. Al vijftien jaar is het een begrip onder managers, ondernemers en marketeers. In dit strategisch meesterwerk beargumenteren W. Chan Kim en Renée Mauborgne dat hevige concurrentie slechts leidt tot een bloedrode oceaan van rivalen die vechten om een almaar krimpende winstmarge. Zich baserend op een uitgebreide studie onder 150 bedrijven, pleiten zij voor de creatie of ontdekking van een nieuwe, onontgonnen markt: de blauwe oceaan. HERZIENE EDITIE MET NIEUW VOORWOORD EN DRIE EXTRA HOOFSTUKKEN
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Kim, W. Chan, Mauborgne, Renée
Titel
De blauwe oceaan
Uitgever
Business Contact
Jaar
2015
Taal
Nederlands
Pagina's
304
Gewicht
414 gr
EAN
9789047008156
Afmetingen
232 x 152 x 23 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra