Handboek betekenisvol ondernemen

het gat in de maatschappij

Omschrijving

Kees Klomp, Stefan Wobben en Jesse Kleijer schreven met het ‘Handboek betekenisvol ondernemen’ een handleiding om te ondernemen in de betekeniseconomie. Hun methode bestaat uit 5 fasen die samen een concrete actielijst vormen voor het bouwen van een betekenisvoll bedrijf. Het begint bij de beweegredenen van de ondernemer als mens, en voert via de binnenkant van het bedrijf, het merk en de marketingactiviteiten naar een positieve impact op de maatschappij, wat op zijn beurt weer lucratief is voor de onderneming. Maatschappelijke toegevoegde waarde is de belangrijkste pilaar onder florerende bedrijven. Duurzaamheid en MVO zijn daarvan slechts het begin. We hebben het hier over wérkelijke, aantoonbare waarde - voor het leven van klanten, medewerkers en andere betrokkenen; kortom voor de maatschappij in brede zin. Welkom in de Betekeniseconomie!
€ 22,50
Paperback
 
In de winkelwagen Bestel vandaag,
ontvang het binnen 5 tot 8 werkdagen.
Wenslijst Stel een vraag
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Klomp, Kees, Wobben, Stefan, Kleijer, Jesse
Titel
Handboek betekenisvol ondernemen
Uitgever
Business Contact
Jaar
2016
Taal
Nederlands
Pagina's
240
Gewicht
431 gr
EAN
9789047009177
Afmetingen
230 x 161 x 21 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra