Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases
Ruyter, K. de, Scholl, N.
Omschrijving
Bij beslissingen over strategische en tactische keuzen in marketing erkennen steeds meer marketeers de kracht van kwalitatief marktonderzoek. Toch bestaat er momenteel nog een grote kloof tussen theorie en praktijk in Nederland. Dit boek biedt daarom de basisbegrippen van kwalitatief onderzoek en de toepassing ervan door instellingen en bedrijven.In Kwalitatief marktonderzoek vindt de lezer zowel methoden en technieken die in Nederland momenteel reeds worden toegepast als enkele recentelijk ontwikkelde technieken. Elke techniek wordt verduidelijkt met een case. Na de basismethoden (individuele interviews en groepsdiscussies) gaan de auteurs in op nominal grouping, concept factory, KRIT-onderzoek, laddering, de ZWET-methode, CRA en de casestudy-methode.
Ik heb een vraag over het boek: ‘Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases - Ruyter, K. de, Scholl, N.’.
Vul het onderstaande formulier in.
We zullen zo spoedig mogelijk antwoorden.