Het innovatieboek

gids voor innoveren en innovatiemanagement

Omschrijving

Meer dan tachtig procent van de producten die we over tien jaar zullen kopen, is nu nog niet op de markt. Of jouw organisatie ook met succes bijdraagt aan die tachtig procent, hangt af van het vermogen om te innoveren. Innoveren is overleven. Het innovatieboek is een praktijkgericht boek voor iedereen die wil innoveren, of het nu als manager of adviseur in een organisatie is of als ondernemer met innovatieve ideeën. Het legt een relatie tussen het innovatieproces - dromen, denken, durven, doen - en het management van dit proces: hoe geef je leiding aan innovatie, welke strategieën kun je volgen om er steeds beter in te worden? Bovendien bevat het allerlei praktische checklists en zelftests, bijvoorbeeld: Hoe innovatief is mijn organisatie?, Hoe schrijf ik een innovatief businessplan? en Hoe maak ik een business case voor een innovatie?. Deze herziene versie besteedt veel aandacht aan nieuwe ontwikkelingen, zoals open innovatie: hoe kunnen organisaties profi teren van innovatieve ideeën van consumenten en partners? Actuele voorbeelden van onder meer Lego, Nike, TomTom, Linux en Apple brengen de materie tot leven. Paul van der VoortPaul van der Voort is programmamanager Innovatie bij ProRail. Doelgroep Ondernemers, managers en adviseurs die willen innoveren of innovatieprocessen willen begeleiden, docenten en studenten.Frank van OrmondtFrank van Ormondt is adviseur en trainer op het gebied van innovatie. Daarnaast is hij docent aan onder meer de RSM Erasmus Universiteit en de Hogeschool Inholland.
€ 39,50
Paperback
 
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Voort, Paul van der, Ormondt, Frank van
Titel
Het innovatieboek
Uitgever
Academic service
Jaar
2011
Taal
Nederlands
Pagina's
Gewicht
433 gr
EAN
9789052618319
Afmetingen
240 x 170 x 15 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra