Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

praktische marktbewerking voor iedere manager

Omschrijving

U wilt graag doelgericht aan marketing doen. Helaas is het opstellen van een marketingplan elke keer weer een tijdrovende en omslachtige bezigheid. En datterwijl de uitvoerige analyses die daarvoor nodig zijn van jaar tot jaar niet spectaculair van elkaar verschillen.Het belangrijkste krijgt daardoor te weinig aandacht: de acties.Weg met het marketingplan, tijd voor actie! laat zien hoe u zonder omslachtige plannen doelgericht marketing bedrijft. In dit boek draait alles om de acties. Wat is een werkbare aanpak? Hoe formuleert u pragmatische maar ook creatieve en originele acties om uw markt te bewerken? Hoe weet u of u niets vergeet? Hoe bewaakt u de samenhang van het geheel?Aan de hand van een beperkt aantal gestructureerde vragen werkt u stap voor stap naar overzichtelijke, praktische actiepunten. De aanpak is gericht op eenmaximale slagvaardigheid om de commerciële slagkracht van uw onderneming te vergroten.Prof. dr. John Koster publiceert, doceert en adviseert over marketing. Hij is vennoot van Holland Consulting Group en hoogleraar Marketing aan de NyenrodeBusiness Universiteit. Eerder schreef hij Ask for the order!
€ 34,95
Paperback
 
In de winkelwagen Vandaag voor 20:00 besteld,
vandaag verzonden.
Wenslijst Stel een vraag
In de winkelwagen Vandaag voor 20:00 besteld,
vandaag verzonden.
Wenslijst Stel een vraag
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Koster, John
Titel
Weg met het marketingplan, tijd voor actie!
Uitgever
Boom
Jaar
2011
Taal
Nederlands
Pagina's
Gewicht
263 gr
EAN
9789052619194
Afmetingen
215 x 135 x 12 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra