In goede en kwade koersdagen

het huwelijk tussen wielersport en marketing

Omschrijving

In goede en kwade koersdagenWat hebben wielersport en marketing met elkaar? Heel wat. Al bij de allereersteprehistorische wielerkoersen ontdekten brouwers, kranten en fietsconstructeurs de wielersport als een interessant platform om hun product te profileren. Het profiel van sponsors en andere commerciële belanghebbenden veranderde met de jaren, maar het belang van marketing in de wielersport bleef altijd prominent aanwezig.In In goede en kwade koersdagen schetst Marko Heijl de geschiedenis van hethuwelijk tussen wielersport en marketing. Met alle rechten en plichten, met alle wederzijdse voor- en nadelen, met de klassieke sponsorverhalen, maar ook met de vele, sappige anekdotes.
€ 19,95
Paperback
 
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Heijl, M.
Titel
In goede en kwade koersdagen
Uitgever
Arko Sports Media BV
Jaar
2011
Taal
Nederlands
Pagina's
Gewicht
297 gr
EAN
9789054721574
Afmetingen
230 x 171 x 10 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra