Basisboek crossmedia concepting

Reynaert, Indira, Dijkerman, Daphne

Omschrijving

Steeds vaker worden diverse mediakanalen ingezet voor een bepaalde communicatiedoelstelling, waarbij gebruik gemaakt wordt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van deze kanalen, het mediagebruik en de participerende houding van de consument.Basisboek crossmedia concepting geeft een eerste aanzet tot crossmediale theorievorming. Uitgebreid aan de orde komen de speerpunten van het crossmediaconcept: storytelling, usability, cocreatie, mediumspecificiteit en relevantie. Er wordt onderscheid gemaakt tussen een transmediaal (autonoom) concept en een geïntegreerd (afhankelijk) concept.De tweede druk biedt de lezer meer handvatten bij het verzamelen van insights en meer verdieping op transmedia storytelling door een uitgebreide en vernieuwde casuïstiek. De vele casestudy's in het boek en het materiaal op de website bij dit boek, crossmedialog.nl, helpen bij het ontwikkelen van een crossmediaal concept.Basisboek crossmedia concepting richt zich op studenten van media- en communicatiestudies op universitair en hbo-niveau.
€ 49,25
Paperback
 
In de winkelwagen Dit item is bijna uitverkocht!
Dit boek is op voorraad.
Wenslijst Stel een vraag
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Reynaert, Indira, Dijkerman, Daphne
Titel
Basisboek crossmedia concepting
Uitgever
Boom Lemma uitgevers
Jaar
2012
Taal
Nederlands
Pagina's
Gewicht
611 gr
EAN
9789059317956
Afmetingen
240 x 168 x 14 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra