Sterk digitaal merk

Waarom merkbouwen ineens bovenaan de agenda van CMO’s staat

Omschrijving

Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staan merken bovenaan de agenda van CMO's. Wat is er gebeurd en wat kun jij hiervan leren? Hoe wordt je merk succesvol in het digitale tijdperk? Wat moet je anders doen? Wat juist niet? Ingmar hielp meer dan 100 bekende merken met hun merkstrategie. Hij doceert aan Nyenrode, Beeckestijn, EURIB en NIMA. In dit boek deelt hij al zijn kennis. Fris, scherp en onderbouwd.
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Lange, Ingmar de
Titel
Sterk digitaal merk
Uitgever
Van Duuren Management
Jaar
2022
Taal
Nederlands
Pagina's
336
Gewicht
860 gr
EAN
9789089656506
Afmetingen
247 x 178 x 28 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra