Mag het ietsje meer zijn?

Waarom jij als klant niet gezien wordt?

Omschrijving

Slechte service heb jij vast ook weleens mee te maken gehad. Of het nu gaat om een klantenservice achter een duur 0900-nummer, slechte service in de horeca of een onbeschofte behandeling bij het indienen van een klacht. Dit boek is geschreven voor de Nederlandse consument met als doel om jou als consument te wapenen tegen slechte service. In dit boek leer jij hoe jij op de juiste manier met een medewerker communiceert en daarmee altijd de beste service krijgt van vrijwel ieder bedrijf. Alexander van Dijl is dankzij zijn jarenlange internationale ervaring op dit gebied de autoriteit op het gebied van service en dienstverlening van Nederland.
€ 24,95
Paperback
 
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
van Dijl, Alexander
Titel
Mag het ietsje meer zijn?
Uitgever
Brave New Books
Jaar
2019
Taal
Nederlands
Pagina's
102
Gewicht
149 gr
EAN
9789402118117
Afmetingen
215 x 135 x 10 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra