Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk?

Een praktische gids voor MKB'ers en ZZP'ers

Omschrijving

Klantvriendelijkheid is de kortste weg naar betere bedrijfsresultaten. Dat is de conclusie die Jeannette Biesbroeck trekt na veertig jaar werkzaam te zijn geweest in de dienstverlenende sector. Aan de hand van voorbeelden uit de praktijk wijst zij in dit boek de weg naar 'klantvriendelijkheid als meesterschap'. Zo kun je je als ZZP'er of MKB'er op jouw eigen manier en binnen jouw mogelijkheden onderscheiden van je concurrent. De klant wil vooral één ding: goed worden geholpen. In veel gevallen: beter. Hoe pak je dat aan? Wat werkt wel en wat werkt niet? Hoe ontdek je dat? 'Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk?' is een praktische gids met het antwoord op deze en talloze andere vragen. Je kunt meteen aan de slag. Stap voor stap op weg naar meer klantvriendelijkheid, meer klanttevredenheid en meer omzet.
€ 14,95
Paperback
 
In de winkelwagen Bestel vandaag,
ontvang het binnen 5 tot 8 werkdagen.
Wenslijst Stel een vraag
In de winkelwagen Vandaag voor 20:00 besteld,
vandaag verzonden.
Wenslijst Stel een vraag
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Biesbroeck, Jeannette
Titel
Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk?
Uitgever
Mijnmanagementboek.nl
Jaar
2022
Taal
Nederlands
Pagina's
109
Gewicht
200 gr
EAN
9789403625447
Afmetingen
235 x 155 x 11 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra