CRM in de praktijk

het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfstrategie. van CRM naar klantgedreven ondernemen

Omschrijving

CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil. In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie, tussen denken en doen. Sinds de eerste editie in 2003 verscheen, is het boek dan ook niet meer weg te denken uit de managementpraktijk en het onderwijs. Deze derde herziene editie is volledig geactualiseerd en staat boordevol nieuwe trends en ontwikkelingen, zoals:* crm en communitymanagement: sociale netwerken, sociale media en cocreatie;* klantgedreven innoveren en partnershipmarketing;* customer experience, customer journey en big data;* ontwikkelingen die kansen bieden om de klantgerichtheid van organisaties te versterken. 'CRM in de praktijk is een aanrader voor iedereen die zich breed wil oriënteren op het onderwerp crm.' - W. Wurtz, Platform voor Klantgericht ondernemen
€ 37,50
Paperback
 
In de winkelwagen Bestel vandaag,
ontvang het binnen 5 tot 8 werkdagen.
Wenslijst Stel een vraag
In de winkelwagen Bestel vandaag,
ontvang het met 5 werkdagen.
Wenslijst Stel een vraag
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Leeuwen, Sjors van
Titel
CRM in de praktijk
Uitgever
Academic service
Jaar
2015
Taal
Nederlands
Pagina's
312
Gewicht
437 gr
EAN
9789462200982
Afmetingen
231 x 150 x 18 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra