Service excellence

werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model

Omschrijving

'Service excellence' is STIMA Marketing Book of the Year 2016 geworden en in de top 3 geëindigd van de PIM Marketing Literatuurprijs 2016.Een emotionele connectie met klanten ontwikkel je door ze een uitzonderlijkeklantbeleving te bieden. Klanten steeds weer weten te boeien en aan jeorganisatie binden. Het is dé onderscheidende succesfactor - zowel voor hetbedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen. Noodzakelijke voorwaarde: Service Excellence. Het werken aan een excellente klantgerichtheid tot in de haarvaten van de organisatie. Dag in dag uit. Dit boek laat zien hoe je dat bereikt vanuit het management- en organisatieperspectief.Raamwerk is het nieuwe Europese Service Excellence Model. Aan de hand vande negen bouwstenen van dit model - luisteren naar klanten * visie, missie enstrategie * leiderschap * cultuur * klantbelevingsontwerp * HRM * processenen structuur * klantfeedback * innovatie - krijgt u diepgaand inzicht in hoe tebouwen aan een Service excellence organisatie.Het boek bevat ruim 130 praktijkvoorbeelden, 9 uitgebreide praktijkcases en confronterende checklists, daarmee is het dé roadmap naar Service Excellence.STIMA Marketing Book of the Year 2016!De jury over Service Excellence: "Het boek heeft iets Kotleriaans : stevig model, negen invalshoeken die voortdurend interageren met elkaar, met talrijke korte en duidelijke voorbeelden en cases. Met nadenklijstjes, waarmee je direct aan de slag kunt. Met marketing in een leidende en stuwende rol, maar met veel respect voor de andere functies in het bedrijf."Over de auteursJean-Pierre Thomassen en Eric de Haan zijn specialisten op het terrein va service excellence. Jean-Pierre Thomassen begeleidt ambitieuzeorganisaties die geen genoegen nemen met louter 'tevreden' klanten. Van zijn hand verschenen eerder boeken als Waardering door Klanten, Klanttevredenheid: de Zin en Onzin en De Customer Delight Strategie. Eric de Haan is voorzitter van Stichting Gouden Oor en initiator van de Gouden Oor Awards. Hij schreef onder meer De Tao van Service en ontwikkelde het spel ServiceGuru.
€ 52,95
Hardback
 
In de winkelwagen Bestel vandaag,
ontvang het binnen 5 tot 8 werkdagen.
Wenslijst Stel een vraag
In de winkelwagen Bestel vandaag,
ontvang het met 5 werkdagen.
Wenslijst Stel een vraag
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Thomassen, Jean-Pierre, Haan, Eric de
Titel
Service excellence
Uitgever
Vakmedianet Management B.V.
Jaar
2016
Taal
Nederlands
Pagina's
250
Gewicht
679 gr
EAN
9789462760998
Afmetingen
251 x 172 x 22 mm
Bindwijze
Hardback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra