Wat doen we nou wel en wat doen we nou niet (meer)?

hoe focus aan te brengen in interne communicatie die bijdraagt aan de organisatiedoelen

Omschrijving

Er bestaan heel veel overtuigingen over waar interne communicatie over gaat, over wat de meest effectieve interventies of strategieën zijn. Over welke rollen de communicatieprofessional moet spelen. Vaak zijn die overtuigingen gekleurd door de voorkeuren van een auteur, een adviseur, een manager of een medewerker en beïnvloed door de ervaringen die hij in een specifieke organisatiecontext heeft opgedaan. De vraag blijft: Waar draait het in jouw organisatie om? Waar is de kwaliteit van de interne communicatie van cruciaal belang om de organisatiedoelen te realiseren? Waar begin je, waar leg je de focus? Wat vraagt speciale aandacht? Van anderen en van jou, als communicatieprofessional? De antwoorden op die vragen zijn voor elke organisatie anders. Ze zijn fundamenteel omdat ze richting geven aan de bijdrage van interne communicatie aan de organisatiedoelen. Kennis van de unieke kenmerken van jouw organisatie en van de betekenis daarvan voor interne communicatie is cruciaal. Anders doe je eigenlijk maar wat. In dit boekje bieden we houvast voor het vinden van antwoorden op al die vragen. Als basis voor succesvolle en effectieve interne communicatie die jouw organisatie helpt haar doelen te bereiken.
€ 20,25
Paperback
 
In de winkelwagen Bestel vandaag,
ontvang het binnen 5 tot 8 werkdagen.
Wenslijst Stel een vraag
In de winkelwagen Vandaag voor 20:00 besteld,
vandaag verzonden.
Wenslijst Stel een vraag
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Ravenstein, Ilse van
Titel
Wat doen we nou wel en wat doen we nou niet (meer)?
Uitgever
Adformatie Groep
Jaar
2014
Taal
Nederlands
Pagina's
Gewicht
111 gr
EAN
9789491560767
Afmetingen
210 x 150 x 5 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra