Retail in oorlog

Power lessons voor retailers

Omschrijving

Schaamteloze schets van retail gisteren, vandaag en morgenDe retail zit middenin de grootste revolutie uit haar geschiedenis. Het tempo ligt ongekend hoog. Winkels komen op of gaan onder, maar het gaat altijd gepaard met schokgolven en verbazing bij het publiek. Veel verandering lijkt uit de lucht te komen vallen. Toch is dat niet zo.In Retail in oorlog schetst Ger Boersma oorzaak en gevolg. Want door te kijken naar de opmars van de Amazons, Alibaba's en Zalando's en de ondergang van de v&d's en Halfords ontdekken we vanzelf de grote lijnen. Retail in oorlog is daardoor verplichte kost voor iedereen die ondernemend in retail is of wil zijn. Hij schetst de geschiedenis van retail, de onverbiddelijke status quo in de vorm van een slagveld met winnaars en verliezers, én wat er op ons afkomt. Waar staan we in 2020? Winnaars kunnen als nog verliezen, en er zijn nieuwe kansen voor iedereen.Retail in oorlog is hét naslagwerk met achtergronden en oplossingen voor merk, retailer en alle partners. Een helder overzicht van nieuwe technologieën, samenwerkingsmodellen en processen. Hoe kies je de juiste partners en distributiemodellen uit alles wat cross border in multi- en omnichannel te bieden heeft? De winnaar van de toekomst is het bedrijf dat de consument aan zich weet te binden.Ger Boersma is gepokt en gemazeld in de retail in directiefuncties en heeft brede ervaring in digitale concepten. Adviseert bedrijven in kanaalverbindende digitalisering in de grenzeloze wereld van nu. Zijn motto voor de bedrijven is simpel: 'Gewoon daar zijn waar de consument koopt.'
€ 34,95
Paperback
 
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Boersma, Ger
Titel
Retail in oorlog
Uitgever
Vibes
Jaar
2017
Taal
Nederlands
Pagina's
392
Gewicht
656 gr
EAN
9789491908415
Afmetingen
234 x 155 x 24 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra