The future of shopping

Golden Edition

Omschrijving

De bekroonde retailgids The future of shopping: where everyone is a retailer is, na gevierde uitgaves in het Frans, Engels en Chinees, terug met een volledig nieuwe editie The Future of shopping: re-set re-made re-tail. Een pandemie, wereldwijde digitale disruptie en een grondstoffenrace hebben het winkellandschap danig hertekend. De globalisering laat zich van een onverwachte kant zien. We zitten midden in een wereldwijde transformatie, waarbij machines slimmer worden dan mensen, de wereldbevolking samen met de CO2-uitstoot stijgt en een handvol megaconcerns de macht naar zich toe trekt. Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven? Die vraag is urgenter dan ooit. Voor de oorspronkelijke versie van dit boek ontvingen de auteurs de prijs van Managementboek van het Jaar 2018. De jury schreef: 'Het fijne van een managementboek dat voor een breed publiek interessant is, is de schrijfstijl. Ook daaraan hebben de auteurs gedacht en zij zorgden voor een vlot leesbaar boek. Je wilt het bijna niet wegleggen en laat je met plezier meeslepen van hoofdstuk naar hoofdstuk.' Heeft u vertrouwen in de (post-)virale retail?
€ 29,99
Hardback
 
In de winkelwagen Vandaag voor 20:00 besteld,
vandaag verzonden.
Wenslijst Stel een vraag
In de winkelwagen Vandaag voor 20:00 besteld,
vandaag verzonden.
Wenslijst Stel een vraag
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Snoeck, Jorg, Neerman, Pauline
Titel
The future of shopping
Uitgever
Lannoo Campus
Jaar
2022
Taal
Nederlands
Pagina's
274
Gewicht
626 gr
EAN
9789492873064
Afmetingen
245 x 178 x 21 mm
Bindwijze
Hardback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra