Influencers

Van virale hits tot risico's: de evolutie van influencermarketing

Omschrijving

Influencers belicht de razendsnelle evolutie van influencer marketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment, is uitgegroeid tot een bewuste strategie voor veel bedrijven. Maar met die groei komen ook risico’s, van mismatches tot reputatieschade. De vraag is: hoe maak je als bedrijf de juiste keuzes en bouw je een duurzame samenwerking op met influencers? Carole Lamarque geeft daar met dit boek de antwoorden op, met praktische inzichten, DIY-oefeningen, recente cases en een AI-ondersteunde applicatie om influencer marketing te transformeren tot een succesvolle en duurzame groeistrategie. Want er blijkt een grote behoefte te zijn aan een basiswerk over influencemarketing omdat zij willen weten hoe ze als merk met influencers aan de slag kunnen gaan. Want het lijkt zo simpel maar het kan heel makkelijk ook helemaal misgaan. Een belangrijk boek voor marketeers, ondernemers, zzp’er en natuurlijk de influencers zelf. “Influencers are the new power brokers in the age of digital storytelling. They turm authenticity into the most valuable currency of trust.” Gary Vaynerchuk, ondernemer, spreker en bestsellerauteur USP’s - Actuele en invloedrijke marketingtool van dit moment - Herziene druk - Van eerste editie meer dan drieduizend exemplaren verkocht.
€ 34,99
Paperback
 
In de winkelwagen Vandaag voor 20:00 besteld,
vandaag verzonden.
Wenslijst Stel een vraag
In de winkelwagen Vandaag voor 20:00 besteld,
vandaag verzonden.
Wenslijst Stel een vraag
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Lamarque, Carole
Titel
Influencers
Uitgever
Lannoo Campus
Jaar
2025
Taal
Nederlands
Pagina's
152
Gewicht
525 gr
EAN
9789020920369
Afmetingen
246 x 179 x 19 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra