Bakker, C., Duijzings, G., Esch, F. de, Kroes, L., Midde, R. van, Santen, A. van
Omschrijving
Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.Bij werken in de retail draait het vooral om logistieke werkzaamheden en uiteraard om verkoopactiviteiten. Voor niveau 3 en 4 komen daar ook taken bij op het gebied van beheer en beleid. Om dat goed te kunnen doen is vakkennis nodig. Bijvoorbeeld over de bedrijfskolom, verkoopsystemen, de beroepshouding, veilig en gezond werken. Daarnaast wordt ingegaan op duurzaamheid en het deelnemen aan en leiden van een werkoverleg.
Ik heb een vraag over het boek: ‘niveau 3 en 4 - Bakker, C., Duijzings, G., Esch, F. de, Kroes, L., Midde, R. van, Santen, A. van’.
Vul het onderstaande formulier in.
We zullen zo spoedig mogelijk antwoorden.