Kwaliteitszorg voor non-profitorganisaties

met succes overleven in een concurrerende markt

Omschrijving

Kwaliteitszorg heeft de afgelopen jaren een steeds belangrijker plek gekregen binnen de instellingen voor educatie, zorg en welzijn. Steeds meer organisaties zijn overtuigd van het nut en de betekenis van kwaliteitszorg. Het maakt steeds meer onderdeel uit van de dagelijkse werkzaamheden binnen de instelling. Leidinggevenden en medewerkers zien dat kwaliteitszorg bijdraagt aan een kwalitatief hoogstaand aanbod en er voor zorgt dat instellingen met succes overleven.Dit boek geeft antwoord op de vraag wat kwaliteitszorg is en hoe je dit binnen de organisatie met succes kunt opzetten. Centraal daarin staat de uitdaging om te werken aan concrete verbeteringen waarbij voortdurend de creativiteit van zoveel mogelijk medewerkers wordt benut. Zo wordt de dienstverlening geoptimaliseerd en de organisatie in al haar facetten verbeterd. Het boek biedt tal van concrete methodische handreikingen. Het accent ligt op de non-profitsector. DoelgroepHet boek is geschreven voor (aankomend) functionarissen in dienstverlenende organisaties die op enigerlei wijze te maken hebben met kwaliteitszorg en kwaliteitsbeleid.
€ 46,50
Paperback
 
In de winkelwagen Bestel vandaag,
ontvang het binnen 5 tot 8 werkdagen.
Wenslijst Stel een vraag
In de winkelwagen Vandaag voor 20:00 besteld,
vandaag verzonden.
Wenslijst Stel een vraag
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Zoest, Cees van
Titel
Kwaliteitszorg voor non-profitorganisaties
Uitgever
Boom Lemma uitgevers
Jaar
2010
Taal
Nederlands
Pagina's
167
Gewicht
330 gr
EAN
9789059315808
Afmetingen
240 x 170 x 11 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra