Telefoneren in het Duits

voor het economisch onderwijs

Omschrijving

Een zakelijk telefoongesprek voeren is een vaardigheid die geoefend kan worden. 'Telefoneren in het Duits' is bedoeld voor mbo en hbo en helpt om deze vaardigheid te verwerven. Een zakelijk telefoongesprek voeren is een vaardigheid die geoefend kan worden. Telefoneren in het Duits is bedoeld voor mbo en hbo en helpt om deze vaardigheid te verwerven. In een zestal hoofdstukken worden die situaties gevolgd waarin het vaakst van de telefoon gebruik gemaakt wordt: inlichtingen inwinnen en geven; het maken van een afspraak; de bestelling; de reservering; de klacht en de herinnering. Ieder hoofdstuk begint met een korte inleiding, vervolgens bevat het de ‘Redemittel’ die in de betreffende situatie het meest gebruikt worden. Daarna volgen een modeldialoog en een reeks van opgaven, die in moeilijkheidsgraad oplopen van voorgestructureerd, via min of meer geleid naar vrij. 'Telefoneren in het Duits' is op de eerste plaats een oefenboek. Vandaar dat veel aandacht besteed is aan de didactiek, aan de manier waarop leerlingen of studenten zich de vaardigheid van het telefoneren eigen kunnen maken. Dit boek kan in elke klassensituatie worden gebruikt: in kleine groepjes maar ook in groepen van 20 of meer personen.
€ 25,60
Paperback
 
In de winkelwagen Bestel vandaag,
ontvang het binnen 5 tot 8 werkdagen.
Wenslijst Stel een vraag
In de winkelwagen Vandaag voor 20:00 besteld,
vandaag verzonden.
Wenslijst Stel een vraag
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Duijvestijn, Bob, Mangnus, Henk
Titel
Telefoneren in het Duits
Uitgever
Walva
Jaar
2008
Taal
Duits
Pagina's
64
Gewicht
139 gr
EAN
9789066753006
Afmetingen
242 x 172 x 5 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra