De marketingwereld is veranderd. Lead generation werkt niet meer. Zeker niet in B2B, met hoge orderwaardes en lange verkooptrajecten.
Waar moet je de marketingcenten dan wel aan spenderen? Wat levert het meeste op? Hoe kun je het bedrijf zo efficiënt mogelijk laten groeien? En hoe meet je resultaat eigenlijk?
Full System Marketing is voor B2B marketeers die voorloper willen worden in hun niche. Het biedt een strategisch kader voor B2B-bedrijven die willen groeien in een snel veranderende markt.
In vier fundamentele stappen bouw je een succesvolle B2B-strategie die leidt tot handraisers: geïnteresseerde potentiële klanten die klaar zijn voor een salesgesprek. Een geoliede machine, waarin marketing en sales optimaal samenwerken en tot duurzame omzetverhoging komen. Inleiding
Marketing is oplichting
Wat led je?
The Content Company
Hulc
Red Panda Works
1. De full system B2B marketeer
Doe mij maar 100 leads
Hoe HubSpot de marketingwereld veranderde
10 jaar later
De route naar omzet
B2B vs B2C
Wat full system marketing niet is
De verschillende fases van full system marketing
Een team van specialisten
Interview: Olaf Lemmens, AI-expert
Maar wat levert het nou op?
Red Panda System
2. Fundamentals
Basics
Training
Dashboarding
3. Demand generation
Interview: Aldo Wink, demand generation-expert
Webinars en LinkedIn Live
In-person events
Podcasts
Video
Blogs
LinkedIn-nieuwsbrief
E-mailnieuwsbrief
Social posting en commenting
Awareness ads
Outbound
Wat hebben we nog meer?
4. Demand capture
SEO
SEA
Social ads (MoFu en BoFu)
5. Sales intelligence
LinkedIn Signals
Website visitor identification
6. Het system playbook
Wat is een system playbook?
Analyses
Plan van aanpak
Team samenstellen
Meetings
En nu is het aan sales
Close the loop
Blijf ontwikkelen
Dank